Bygningskonstruktør / Byggetekniker søges

Er du uddannet bygningskonstruktør eller byggetekniker – og gerne med en baggrund som tømrer eller murer, og kan du bevare overblikket selv med mange projekter? Så kunne du være vores nye medarbejder i projekteringsafdelingen med start 1. august.

Som projektmedarbejder er du med i både det rådgivende og projekterende arbejde. Du er med til at få kundens ideer og ønsker ned på papir. Du udtrækker mængder og bestiller materialer til byggerierne samt klargøre sagerne til produktionsafdelingen.

Dine primære opgaver:

  • Projektering og detaljetegninger i Autodesk Revit / Autocad.
  • Screening og analyser af opgaver, der giver overblik over omfang, materiale- og ressourceforbrug.
  • Tilbudsberegning på baggrund af udbudsmateriale og uddybende dialog med kunderne, herunder mængdeudtræk, prissætning og udfyldelse af tilbudslister.
  • Overdragelse af opgaver til videre proces i produktionen.
  • Aktiv deltagelse i udarbejdelsen af alternative løsninger samt udvikling af projekteringsafdelingen.
  • Udarbejdelse af byggeansøgninger.
  • Afsætning med GPS.
  • ​Indhentning af tilbud fra leverandører.
  • ​Inddragelse af kollegaer og øvrige samarbejdspartnere i tilbudsfasen.

Faglige kvalifikationer

For at kunne varetage funktionen tilfredsstillende, har du formodentlig en baggrund som bygningskonstruktør eller Byggetekniker med forståelse for og erfaring med den praktiske udførelse. Derudover forventer vi, at du:

  • ​Behersker Autodesk Revit og Autocad.
  • ​Er kreativ med kendskab til arkitektur.
  • ​Kender til de gældende regler på området.
  • ​Gerne har en håndværksmæssig baggrund – ikke noget krav.
  • ​Har en grundlæggende økonomisk forretningsforståelse.
  • ​Arbejder selvstændigt og varetager projekteringsopgaver.
  • ​Er fortrolig med Excel og Sigma.

Personlige kvalifikationer

For at kunne varetage funktionen tilfredsstillende, forudsættes følgende personlige kvalifikationer:

  • ​Teamspiller
  • ​Visionær tænkende i forhold til optimering af arbejdsprocesser.
  • ​God mundtlig og skriftlig kommunikator.
  • ​Gode samarbejdsevner.
  • ​Godt overblik selv om der er mange projekter i gang.
  • ​Proaktiv og positiv tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere.
  • ​Resultatorienteret – ”det kan altid blive lidt bedre”!


Vi tilbyder

Vi tilbyder et spændende og alsidigt job, hvor du bliver en vigtig spiller i et fagligt stærkt og socialt team, og i en virksomhed med et inspirerende, rummeligt og dynamisk arbejdsmiljø. Hos os kan du være sikker på, at du hver dag vil blive fagligt udfordret, samtidigt med en stor variation i dine daglige opgaver.


Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligttil kb@hjhuse.dk.​ Har du spørgsmål til stillingen bedes du kontakte projekteringsleder Lars Schou Pedersen på tlf. 3038 1047. Vi gør opmærksom på, at det kan blive aktuelt at søge informationer på de sociale medier.

Ansøgningsfrist den 30. juni 2018.

HJ Huse A/S, leverer samlede løsninger inden for bygge- og anlæg, og har opbygget en betydelig erfaring som giver vores kunder tryghed. Vi er samarbejdspartner igennem hele bygge- og anlægsprojektet lige fra ide, tegning, projektering, planlægning til gennemførelse og aflevering. HJ Huse A/S har pt. 60 ansatte, som dog forventes at vokse yderligere grundet ny vækststrategi for virksomheden. Virksomheden har været Gazellevirksomhed i 2014, 2015 og 2016, ligesom vi er en økonomisk AAA (Trippel-A) virksomhed.

HJ Huse A/S

Bildsøvej 106

4200 Slagelse

CVR: 31623367

Telefon: 5854 9048

E-mail:   info@hjhuse.dk

Åbningstider:

Man-Tor: 07:00 - 15:30

Fredag:    07:00 - 12:00

byggeratingKonkurrence på kvalitet

BYGGE RATING giver bygherren mulighed for at vælge de bedst kvalificerede virksomheder til sine byggeprojekter.​